20.3.07

衣帶漸寬終不悔

她看著我,說:「你瘦咗呀!」

這話我近來聽得太多,早已麻木,也沒力氣再去爭辯或抗議。

事實是,我既不覺得自己特別胖,也不覺得自己怎樣瘦。

從前胖我沒它奈何,現在要是消瘦下來也由不得我。

反正,瘦又怎麼樣?胖又怎麼樣?這就是我。

於是只淡淡然地笑笑說:「係咩?咁咪幾好?」

她說這樣子臉型彷彿比以前好看些。 

想想又像是覺得自己說錯了話的樣子,有點欲言又止,補了一句:「不過如果以後肥返少少都冇所謂。」

「點解咁講?」

她傻氣地說:「我驚我話你瘦咗好睇啲你會唔食嘢一路瘦落去。」

吃飯的時候又再三說:「你咁快飽?真係飽喇?你食咁少,晏晝你肚餓唔好賴我。」

真沒她好氣。

拜託,我沒有患厭食症啦!

No comments: